Pojazdy, którymi poruszamy się na co dzień stają
się co raz bardziej skomplikowane. Nasze auta posiadają mnóstwo dodatkowych
sterowników odpowiadających za bezpieczeństwo i komfort. Z jednej strony
umożliwiają użytkownikowi z korzystania z wielu ciekawych opcji, z drugiej
jednak generują poważne kłopoty w diagnostyce ewentualnych usterek.
Niejednokrotnie praca układów jest ze sobą powiązana i błąd jednego
sterownika może generować problem w drugim.
Z pomocą przychodzą specjalne testery
diagnostyczne. Niektóre bardziej uniwersalne, inne dedykowane pod daną
markę. Przez lata działalności zdołaliśmy skompletować sprzęt, którym
zdiagnozujemy i skasujemy błędy pojawiające się na deskach rozdzielczych (a
także te, o których komputer pokładowy nas nie informuje) w większość aut na
naszym rynku. Uruchomimy w nich funkcje serwisowe (np. cofanie tłoczków
elektrycznego hamulca ręcznego), a także zakodujemy nowy/używany sterownik
zamontowany w miejsce oryginalnej, uszkodzonej części.